Το σώμα μας είναι ένας περίπλοκος μηχανισμός που είναι ευαίσθητος όχι μόνο σε εξωτερικούς παράγοντες, αλλά και σε εσωτερικούς παράγοντες. H Δόκτωρ Susan Babbel η οποία είναι ψυχολόγος και ειδική στην κατάθλιψη, έχει προτείνει μια νέα ενδιαφέρουσα θεωρία για τα σημάδια του σώματός μας.

Advertisement

Μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές εικόνες που παρουσιάζουν με απλό τρόπο την θεωρία της γιατρού και δείχνουν μερικές απλές οδηγίες για να απαλλαγείτε από τα ψυχολογικά προβλήματα.

Η Babbel ισχυρίζεται ότι η δυσφορία και πόνος μπορεί να είναι ένα σημάδι υπερβολικής ανησυχίας, κρυμμένων φόβων και ανεπίλυτων συναισθηματικών προβλημάτων. Ο χρόνιος πόνος συνδέεται με συμπτώματα άγχους και συναισθηματικά προβλήματα, ειδικά όταν δεν υπάρχει μια φυσιολογική αιτία πόνου.

Advertisement

Κεφάλι

Οι πονοκέφαλοι συνήθως είναι αποτέλεσμα συνεχής βιασύνης στην καθημερινή ζωή και ανησυχιών για ανούσια πράγματα.

Προσπαθήστε να χαλαρώνετε για λίγα λεπτά και να ξεχνάτε τα προβλήματα που σας απασχολούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αποφύγετε να κατηγορείτε στην συνέχεια τον εαυτό σας για αυτόν τον χρόνο χαλάρωσης. Αυτά τα «λεπτά γαλήνης» θα σας βοηθήσουν να γίνεται πιο παραγωγικοί και θα σας βοηθήσουν με τους πονοκέφαλους.

Αυχένας

Η δυσφορία σε αυτήν την περιοχή του αυχένα συνήθως συμβολίζει απογοήτευση για τους ανθρώπους γύρω σας και συναίσθημα ενόχλησης για τις δικές σας ατέλειες. Ο αυχένας μας πονάει όταν δεν μπορούμε να συγχωρήσουμε κάποιον ή ακόμα και τον ίδιο μας τον εαυτό.

Αναθεωρήστε τις σχέση με τους ανθρώπους γύρω σας και τον εαυτό σας. Συχνά οι άνθρωποι σας προσβάλουν άθελά τους. Ενώ εσείς δεν είστε υποχρεωμένοι να συμμορφώνεστε με τις αυστηρές προσδοκίες που έχετε για τον εαυτό σας. Αντιμετωπίστε με μια νέα ματιά τους ανθρώπους γύρω σας και μάθετε να συγχωρείτε. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να σκέφτεστε πιο συχνά τα πράγματα που αγαπάτε.

Ώμοι

Ο πόνος στους ώμους συνήθως σημαίνει πως κουβαλάμε ένα βαρύ συναισθηματικό φορτίο και βρισκόμαστε υπό συναισθηματική πίεση. Ίσως κάποιος από το περιβάλλον μας ασκεί πίεση ή απλά δεν μπορούμε να πάρουμε μια σημαντική απόφαση.

Δοκιμάστε να μοιραστείτε τα προβλήματα που σας απασχολούν με έναν έμπιστο φίλο. Αυτό σίγουρα θα σας προσφέρει μια ανακούφιση και ίσως να βρείτε μια απλή λύση στο πρόβλημα που σας απασχολεί.

Πάνω μέρος της πλάτης

Ο πόνος σε αυτήν την περιοχή είναι αποτέλεσμα έλλειψης συναισθηματικής στήριξης και απουσία αγαπημένων ανθρώπων. Αυτό γίνεται όταν αισθανόμαστε αντιπαθείς ή αδικημένοι.

Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Μην εστιάζετε στον εαυτό σας, να είστε ανοιχτοί και φιλικοί. Γνωρίστε νέους ανθρώπους και βγείτε σε ραντεβού. Και το πιο σημαντικό, μην κρατάτε τα συναισθήματα αγάπης μέσα σας.

Κάτω μέρος της πλάτης

Αν συνεχώς ανησυχούμε για τα χρήματα, τότε μπορεί να αρχίσει να πονάει το κάτω μέρος της πλάτης μας. Ίσως να είναι αποτέλεσμα ενός κρυφού ονείρου για μια πλούσια ζωή που δεν σας αφήνει να χαλαρώσετε ή μπορεί απλά κοντινοί άνθρωποι να σας αναγκάζουν να ανησυχείτε για τα χρήματα.

Τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία. Για αυτό και πρέπει να ανησυχείτε για τα χρήματα, υπάρχουν και καλύτερα πράγματα στην ζωή! Αρχίστε να κάνετε αυτό που πραγματικά αγαπάτε. Αν κάνετε κάτι με την ψυχή σας, όχι μόνο θα σας κάνει χαρούμενος, αλλά θα σας φέρει και υλικά οφέλη στο μέλλον.

Αγκώνες

Ο πόνος στους αγκώνες είναι σημάδι έλλειψης ευελιξίας, είστε πάρα πολύ πεισματάρης και δεν είστε πρόθυμοι για κανένα συμβιβασμό. Το πιο πιθανό είναι πως δεν θέλουμε να κάνουμε ορισμένες σημαντικές αλλαγές στη ζωή μας ή υποσυνείδητα φοβόμαστε να δεχτούμε κάτι καινούργιο.

Η ζωή μπορεί μερικές φορές να φαίνεται πάρα πολύ δύσκολη και σκληρή, όμως στην πραγματικότητα τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πολλές φορές κάνουμε την ζωή μας να φαίνεται πολύ πιο δύσκολη από ότι είναι στην πραγματικότητα. Θα πρέπει να είστε πιο ευέλικτοι και δεν χρειάζεται να σπαταλάτε τις δυνάμεις σας σε προβλήματα που δεν μπορείτε να λύσετε.

Χέρια

Ο πόνος στα χέρια εμφανίζεται συνήθως σε ανθρώπους που έχουν μεγάλη ανάγκη φιλίας, που δεν μπορούν να χαλαρώσουν και χρειάζονται απλώς μια συντροφιά. Αν σας πονάνε συνεχώς τα χέρια, τότε αυτό είναι ένα σημάδι πως ήρθε η ώρα να προσπαθήσετε να ξεφύγετε από την καθημερινότητά σας.

Προσπαθήστε να κάνετε νέους φίλους. Κάντε το μεσημεριανό σας διάλειμμα με κάποιον συνάδελφο. Πηγαίντε σε έναν αγώνα ή σε μια συναυλία και αισθανθείτε σαν ένα κομμάτι του πλήθους. Μην φοβάστε να μιλάτε σε νέους ανθρώπους, γιατί κανείς δεν ξέρει, που θα μπορέσετε να βρείτε την πραγματική φιλία.

Γοφοί

Τέτοιος πόνος μπορεί να βασανίζει ανθρώπους που θέλουν πάρα πολύ να έχουν μια προβλέψιμη και άνετη ζωή. Ο παθολογικός και επίμονος φόβος της αλλαγής και η συνεχής αντίσταση στο καινούργιο μπορεί να προκαλέσουν πόνο στους γοφούς.

Μην αντιστέκεστε στη φυσική ροή της ζωής. Η ζωή συνεχώς αλλάζει και αυτός και είναι τόσο ενδιαφέρον. Σκεφτείτε κάθε αλλαγή στην ζωή σας ως μια νέα συναρπαστική περιπέτεια και μην αφήνετε για μετά τις σημαντικές αποφάσεις της ζωής σας.

Γόνατα

Ο πόνος στα γόνατα, κατά πάσα πιθανότητα είναι ένα σημάδι ενός πολύ μεγάλου «εγώ». Το γόνατα μας πονάνε, όταν σκεφτόμαστε υπερβολικά τον εαυτό μας και πάρα πολύ λίγο τους άλλους, όταν εμείς πιστεύουμε με σιγουριά πως ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από εμάς.

Κοιτάξτε γύρω σας, δεν είστε μόνοι σε αυτόν τον πλανήτη. Θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί με τους ανθρώπους που σας περιτριγυρίζουν. Ακούστε τον φίλο σας, βοηθήστε την μητέρα σας και βοηθήστε τους συναδέλφους σας. Να βοηθάτε πιο συχνά τους συνανθρώπους σας. Μπορείτε να κάνετε εθελοντική εργασία.

Κνήμη

Ο πόνος σε αυτήν την περιοχή είναι σημάδι έντονης συναισθηματικής υπερφόρτωσης. Η κτητικότητα και η επώδυνη ζήλια είναι τα κύρια συναισθήματα που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτόν τον πόνο.

Πρέπει να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε το άλλο μας μισό. Χαλαρώστε και σταματήστε να ελέγχετε συνεχώς το αγαπημένο σας πρόσωπο. Και ίσως να ήρθε ο καιρός να εγκαταλείψετε τις παλιές και απαρχαιωμένες σας συνήθειες.

Αστράγαλοι

Ο πόνος στους αστραγάλους σημαίνει πως ξεχνάμε συχνά τον ίδιο μας τον εαυτό. Γενικώς επιτρέπουμε στον εαυτό μας να περάσει καλά ή μπορεί απλά η δουλειά μας να μας τρώει όλο μας τον ελεύθερο χρόνο και να είμαστε υπερβολικά αυστηροί με τον ίδιο μας τον εαυτό.

Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας. Αγοράστε κάτι που θέλετε εδώ και καιρό ή απλά αφήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί. Ξεχάστε για λίγο την καριέρα σας και σκεφτείτε για παράδειγμα μια ρομαντική σχέση ή σχεδιάστε το ταξίδι των ονείρων σας.

Πατούσες

Ο πόνος στα πόδια, κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται σε βαθιά απάθεια. Είναι σαν το σώμα μας να αρνείται να συνεχίσει, σαν να φοβόμαστε την ζωή και δεν βλέπουμε το νόημα να συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά. Αυτό συμβαίνει όταν πιστεύουμε πως έχουμε κάνει τα πάντα λάθος στην ζωή μας και πιστεύουμε πως είναι πολύ αργά για να αλλάξουμε.

Μάθετε να δίνετε προσοχή στις μικρές απολαύσεις της ζωής. Στην ομορφιά του κόσμου και των ανθρώπων που σας περιτριγυρίζουν. Απολαύστε τις γεύσεις, τις μυρωδιές, τον άνεμο και τον ήλιο. Πάρτε ένα κατοικίδιο ή βρείτε ένα ενδιαφέρον χόμπι.

Μην Χάσετε: Πώς να θεραπεύσετε τις συναισθηματικές πληγές!

Γεμίστε τα κενά που έχετε στη ζωή σας. Αποφύγετε τις θλιβερές αναμνήσεις και χαμογελάστε πιο συχνά. Κάθε μέρα να ψάχνετε την χαρά στην ζωή σας.

Συμπέρασμα

Το συμπέρασμα είναι απλό: αγαπάτε τον εαυτό σας. Αντιμετωπίστε με προσοχή τους άλλους ανθρώπους και προσπαθήστε να μην κρατάτε κακίες. Να μιλάτε, να χαμογελάτε (σας πηγαίνει πάρα πολύ) και να είστε υγιείς!

Advertisement

tilestwra.com