Εκτός από τη διατήρηση μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση, μπορείτε να ωφεληθείτε και από τη σοφία της κινεζικής ιατρικής για να χαλαρώσετε τον εαυτό σας και να εξισορροπήσετε την αρτηριακή σας πίεση.meiosi artiriakis
Όταν η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι εκτός ελέγχου, μετατρέπεται σε σοβαρό πρόβλημα υγείας που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή σας.

Είναι επίσης γνωστή ως υπέρταση ή «σιωπηλός δολοφόνος» και είναι μια καρδιαγγειακή διαταραχή που επηρεάζει αναρίθμητους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Εκτιμάται ότι 78 εκατομμύρια αμερικανοί πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση ενώ περίπου τα 16 εκατομμύρια αυτών δεν έχουν διαγνωστεί ακόμη.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι χωρίς διάγνωση, η θεραπεία καθίσταται δύσκολη. Κατά συνέπεια, αυξάνεται ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιακών προσβολών, εγκεφαλικών ή άλλων σοβαρών ασθενειών.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μάθετε για την υψηλή αρτηριακή πίεση και να ανακαλύψετε τι μπορείτε να κάνετε για να τη μειώσετε.

Ποια είναι η αρτηριακή σας πίεση;
Εκτός από τη διατήρηση μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση, μπορείτε να ωφεληθείτε και από τη σοφία της κινεζικής ιατρικής για να χαλαρώσετε τον εαυτό σας και να εξισορροπήσετε την αρτηριακή σας πίεση.

Η αρτηριακή πίεση είναι η δύναμη που απαιτείται από την καρδιά για να αντλεί το αίμα μας μέσω ενός δικτύου αρτηριών, φλεβών και τριχοειδών αγγείων προκειμένου να φτάσει στα όργανά μας.

Η κανονική (υψηλότερη τιμή) της συστολικής πίεσης για έναν ενήλικα είναι περίπου 120 mm Hg κατά τη διάρκεια σωματικών δραστηριοτήτων και 80 mm Hg κατά τη διάρκεια ξεκούρασης.

Η αρτηριακή πίεση θεωρείται υψηλή όταν η συστολική πίεση υπερβαίνει τα 140 mm Hg και η διαστολική (κατώτερη τιμή) πίεση είναι πάνω από 90 mm Hg.

Αυτό μπορεί να συμβεί όταν οι αρτηρίες και τα αρτηρίδια στενεύουν καθώς η λειτουργία τους είναι να ρυθμίζουν τη ροή του αίματος σε ολόκληρο το σώμα.

Όταν συστέλλονται, η καρδιά αναγκάζεται να λειτουργεί περισσότερο για να χορηγήσει αίμα στο σώμα σας καταλήγοντας στην αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Μεγαλύτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι δεν συνοδεύεται από έντονα συμπτώματα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος εμφάνισης κάποιου σοβαρότερου προβλήματος χωρίς να το συνειδητοποιείτε.

Μόνο περιστασιακά προκαλεί έντονους παλμούς στο κεφάλι ή στο στήθος, ζαλάδα, κόπωση και άλλα ήπια συμπτώματα που μπορεί να σας προειδοποιήσουν για αυτό το πρόβλημα.

Δείτε επίσης: Φυσικός τρόπος να κάψετε λίπος και να μειώσετε το φούσκωμα
Ποιες είναι οι αιτίες;
Μέχρι στιγμής, οι βασικές αιτίες της υψηλής αρτηριακής πίεσης παραμένουν άγνωστες αλλά υπάρχουν μερικοί παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την εμφάνισή της.

Περιλαμβάνουν άτομα:

με οικογενειακό ιστορικό υψηλής αρτηριακής πίεσης.
ηλικίας άνω των 60 ετών.
που πάσχουν από υψηλά επίπεδα στρες, θυμού ή εχθρότητας.
υπέρβαρα ή παχύσαρκα.
εθισμένα σε προϊόντα καπνού.
που ακολουθούν διατροφή πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά.
που υπερκαταναλώνουν αλκοόλ.
που καταναλώνουν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα νατρίου.
που ακολουθούν καθιστική ζωή.
που πάσχουν από διαβήτη.
Τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση;

Για να εμποδίσετε και να ελέγξετε την υψηλή αρτηριακή πίεση θα πρέπει να κάνετε τακτικά ιατρικές εξετάσεις για να ελέγχετε τα επίπεδά σας.

Αν είναι όντως υψηλά, μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε ολοκληρωτικά τον τρόπο ζωής σας για να τα εξισορροπήσετε:

Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.
Περιορίστε την κατανάλωση του αλατιού.
Να ασκείστε για τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα.
Να προσθέσετε χυμούς φρούτων και ροφήματα βοτάνων στη διατροφή σας.
Να αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές και εκείνες με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.
Να καταναλώνετε τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3.
Να χάσετε βάρος.
Να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και προϊόντων καπνού.
Να ακολουθείτε τεχνικές χαλάρωσης.
Εκτός από τς παραπάνω υγιεινές πρακτικές, υπάρχει μια αρχαία κινεζική μέθοδος για να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση σε πέντε λεπτά.

Οι τεχνικές της παραδοσιακής κινεζικής ιατρικής βασίζονται στις ενεργητικές συνδέσεις μεταξύ των διαφόρων σημείων πίεσης στο σώμα και στα όργανά σας.

Αυτή η φυσική πρακτική περιλαμβάνει την άσκηση πίεσης σε τρία συγκεκριμένα σημεία για να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση σε μερικά λεπτά.

Η γραμμή από το σημείο ένα στο σημείο δυο
Σχηματίστε μια γραμμή από το ένα μέχρι το δυο από το πίσω μέρος του λοβού του αυτιού σας μέχρι την κλείδα.
Κάνετε απαλό μασάζ με τα δάχτυλά σας κατά μήκος αυτής της γραμμής.
Επαναλαμβάνετε αυτή την κίνηση 10 φορές και στις δυο πλευρές του λαιμού σας για τρία λεπτά περίπου.
Αυτή η τεχνική είναι πολύ αποτελεσματική όταν η πάθησή σας οφείλεται στο στρες ή σε άλλους συναισθηματικούς παράγοντες.

Μην Χάσετε: 8 πράγματα που προσπαθούν να σας πουν τα μάτια σας για την υγεία σας!!

Επίσης, είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας ότι οι επιδράσεις της θα διαφέρουν σε κάθε περίπτωση και δεν μπορεί να αντικαταστήσει οποιαδήποτε θεραπεία έχει συνταγογραφηθεί από το γιατρό σας.

meygeia.gr