Ο καλύτερος τρόπος για να προετοιμαστείτε για την εποχή της παραλίας είναι να επιλέξετε μια αποτελεσματική άσκηση και να την κάνετε τακτικά.

Η άσκηση μπορεί να είναι η «αντίστροφη σανίδα».

advertisement

Πώς γίνεται:

Καθίστε στο πάτωμα και τεντώστε τα πόδια σας μπροστά σας. Λυγίστε μπροστά κατά 45 ° προς το πάτωμα. Βάλτε τα χέρια σας πίσω από τους γλουτούς σας έτσι ώστε τα χέρια σας να κάνουν μια ευθεία γραμμή από τους ώμους σας κάτω. Κρατήστε το βάρος σας με τα χέρια και τις φτέρνες ενώ σπρώχνετε τους γλουτούς σας επάνω. Ανασηκώστε τον κορμό, τα πόδια και τους γλουτούς μέχρι να σχηματίσουν μια ευθεία γραμμή, όπως και με την κανονική σανίδα. Τεντώστε τους κοιλιακούς μυς σας και τραβήξτε το στομάχι σας ενώ ο κορμός σας κινείται προς τα πάνω. Κρατήστε τη θέση αυτή για 15-60 δευτερόλεπτα. Χαμηλώστε αργά στο πάτωμα.

advertisement

Αποτελέσματα: γυμνασμένοι γλουτοί και γάμπες, βελτιωμένος μεταβολισμός, βελτίωση της στάσης του σώματος, απαλλαγή από τον πόνο στην πλάτη και τις κράμπες, ενδυνάμωση των μυών που συμμετέχουν, επίπεδη κοιλιά και πολλά άλλα.

Είναι σημαντικό να μην χαμηλώσετε τη λεκάνη σας ή να ρίξετε πίσω το κεφάλι σας και η πλάτη σας πρέπει να είναι ευθεία.

newside.gr

advertisement